بهترین های روز







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





مردي كه ميخواست به كروكوديل غذا بدهد اما كروكوديل دستش را خورد!

 
 
مردي كه ميخواست به كروكوديل غذا بدهد اما كروكوديل دستش را خورد! + عكس
مردي كه ميخواست به كروكوديل غذا بدهد اما كروكوديل دستش را خورد! + عكس
يك راهنماي توريست ها در فلوريدا كه دستش را كروكوديل خورد اكنون به اتهام غذا دادن غير مجاز به كروكوديل ها تحت تعقيب قرار گرفته است...

 

 

 

یك راهنمای توریست ها در فلوریدا كه دستش را كروكودیل خورد اكنون به اتهام غذا دادن غیر مجاز به كروكودیل ها تحت تعقیب قرار گرفته است.

"والاس ویدرهولت" راهنمای توریست ها در ایورگلادسیتی ایالت فلوریدا ماه گذشته هنگام غذا دادن به یك كروكودیل برای جلب توجه توریست های همراهش یك لحظه غفلت كرد و كروكودیل دستش را خورد.

پس از این حادثه ماموران پارك كروكودیل را تعقیب و به قتل رساندند. دست بریده والاس 63 ساله داخل شكم كروكودیل پیدا شد اما دیگر قابل پیوند به بازویش نبود.

روز جمعه گذشته والاس ویدرهولت بازداشت و با وثیقه ای 1000 دلاری آزاد شد تا 22 اوت در برابر دادگاه حاضر شود. دادگاه باید تشخیص دهد آیا والاس به طور غیرقانونی به كروكودیلی كه دستش را خورد غذا می داده یا خیر.

در روز 12 ژوئن گذشته والاس یك خانواده شش نفری را برای گردش در مرداب های ایورگلادسیتی برده و هنگامی كه قصد داشت برای جلب یك كروكودیل یك ماهی را به بدنه قایقش متصل كند، ناگهان كروكودیل از آب بیرون پریده و دستش را خورد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط سلمان در 22:18 | |